Bagaje,  Experiente

Preţul camerei, indicatorul principal pentru românii care pleacă în vacanţă

Mai puţin de un sfert dintre români fac rezervări în funcţie de recenziile scrise de alţi clienţi

Atunci când merg în vacanţă românii au un buget foarte bine stabilit, iar preţul camerei  este principalul indicator în alegerea hotelului. Datele apar într-un studiu internaţional la care au luat parte şi turişti români.  Doar  23 % dintre români îşi aleg locul de cazare în  funcţie de recenziile prietenilor sau cele lăsate de alţi turişiti cazaţi anterior, criteriu mult mai important pentru cetăţenii altor ţări.

Staţiunea Mamaia

Când vine vorba de vacanţă, 54 % dintre turiştii români aleg câteva criterii după care se conduc în alegerea locului de cazare. Conform unui studiu internaţional  realizat de reprezentanţii momondo, pentru 54% dintre respondenţii din România, preţul este decisiv în alegerea hotelului. Urmează frumuseţea peisajului, aleasă de 41% dintre participanţi. „Bineînţeles, întâi se uită să vadă preţul şi apoi în funcţie de preţ verifică şi review-urile şi apoi îşi fac rezervare.  Îşi aleg hotelul, de ce vor să facă în vacanţă, dacă sunt mai mult pe partea de distracţie aleg partea de nord a staţiunii, dacă sunt pe partea de vacanţă liniştită  aleg partea de sud”. Este declaraţia lui Răzvan Dobre, managerul unuia dintre cele mai premiate hoteluri din staţiunea Mamaia.

Recenziile contează şi nu prea

Mai puţin de un sfert dintre români fac rezervari în funcţie de recenziile scrise de alţi clienţi în antiteză cu turiştii americani care se bazează pe aceste comentarii.  Mulţi hotelieri spun că părerea clienţilor contează extrem de mult pentru ei.

Răspundem oricărei recenzii fie că este pozitivă sau negativă, cred că este cea mai buna variantă.  Este absolut necesar să existe o interacţiune online. Cam toată agitaţia s-a mutat în mediul online şi este locul unde toţi oaspeţii sunt prezenţi pe diverse canale de socializare”, susţine Cristina Bîrca,  managerul unui alt hotel din staţiunea Mamaia.

Studiul a fost realizat pe un public international la care au participat respondenţi din 23 de ţări.  1000 de români, cu varsta cuprinsă între 18 şi 65 ani, au participat la studiu.

Preţul camerei, indicatorul principal pentru românii care pleacă în vacanţă

Urmăreşte funkytravel.ro şi pe instagram

Lasă un răspuns