Campania “The Green Power of Neversea” a făcut înconjurul lumii
Momentul care a atras atenția publicului s-a petrecut în județul Constanța. DJ-ul Alex Parker a mixat aproape 5 ore, în premieră mondială, de pe o turbină eoliană, la 100 de metri înălțime.
Cea de-a IX-a ediție a The Event Production Awards (EPAs) a avut loc la Londra, iar în cadrul acestui eveniment unic sunt recunoscute și recompensate echipele și personalitățile implicate în desfașurarea celor mai mari evenimente outdoor și live. Este vorba de echipele care joacă un rol cheie în procesul de producție sau organizații care realizează aceste evenimente tip outdoor și live.
Festivalul Neversea a fost desemnat câștigător la categoria Brand Activation Of The Year cu campania “The Green Power of Neversea” dezvoltată în parteneriat cu CEZ Group România. Prin această campanie, festivalul Neversea își propune să devină primul festival de muzică din lume alimentat aproape integral cu energie verde, din sursă eoliană, provenită din Parcul Eolian Fântânele-Cogealac-Grădina al Grupului CEZ, situat în județul Constanța.
“Ne bucură extrem de mult acest premiu. Mulțumim echipei CEZ pentru încredere, sprijin și curajul de a realiza această acțiune în premieră internațională. Video-ul cu Alex Parker mixând la peste 100 m înălțime, de pe o turbină eoliană a făcut înconjurul lumii marcând astfel debutul demersurilor noastre pentru a transforma NEVERSEA într-un festival alimentat cu energie verde în următorii 2 ani”, a declarat Bogdan Rădulescu, Head of Partnerships&News Business Neversea.
“Parteneriatul cu Neversea este o sursă continuă de inspirație pentru noi în provocarea de a aduce energia verde mai aproape de generația tânără. Ne-am propus să atragem atenția publicului Neversea, un public reprezentativ pentru generația verde, și, iată, am reușit. Recunoașterea internațională a activării ne face foarte mândri și bucuroși! ” a declarant Ondrej Safar, Country Manager CEZ România.