• Camere Live link="camereLive"
  • Exemplu de promovare turistică: Jurilovca, Festivalul Borșului Lipovenesc 

    Jurilovca
    0 Shares

    Să dezvăluim de la început un lucru: acest articol NU este sponsorizat și nici n-am primit vreun borș de pește la pachet ca să-l scriu.

    Jurilovca vs litoral: 1-0

    Clipul l-am văzut pe rețelele de socializare și am stat să-l văd până la final fără să am tendința de a-l închide. Cu alte cuvinte, cei care au gândit promovarea Festivalului Borșului Lipovenesc de Jurilovca și-au atins ținta, cel puțin cu mine.  Îți induce o stare de bine, de distracție, te îndeamnă să-ți pui data în calendar, dar oferă și informații despre destinație. Da, Jurilovca a devenit una dintre cele mai cunoscute destinații din Dobrogea. Iată clipul de promovare a unui festival care a devenit deja tradiție.
    Chiar dacă vor fi multe comentarii despre cât de mult a costat sau nu a costat clipul, un lucru este clar. Până acum este mesajul video care, din punctul meu de vedere, își va atinge scopul, iar pe 2 septembrie, mica localitate Jurilova va fi plină de turiști, mulți dintre ei constănțeni
    Jurilovca, Festivalul Borșului Lipovenesc

    Urmărește Funky Travel

    Blog - www.funkytravel.ro
    Facebook - www.facebook.com/funkytravelro
    Instagram - www.instagram.com/adi.gorpin
    Adrian Gorpin

    Lucrez de mai bine de 20 de ani în media. Am început la TV Neptun, iar 18 ani am lucrat la Pro Tv. În fiecare an, încerc să văd ce lucruri bune s-au făcut pe litoral, ce trebuie îndreptat şi dacă există modele pe care le putem urma. Funkytravel.ro este o „coală” digitală în care vei descoperi analize despre turism, interviuri cu oameni care lucrează în acestă industrie, ponturi de cazare, dar şi câteva dintre aventurile pe care le-am trăit