Mai rar mi-a fost dat să văd un manager de hotel care să publice deschis, pe pagina de facebook, nemulțumirile turiștilor care i-au trecut pragul. Că s-a tot vorbit pe la colțuri de anumite plângeri, că a mai dat OPC-ul imagini filmate din hoteluri, dar, niciodată, nu am văzut o astfel de comunicare. Salut inițiativa celor de la Phoenicia BlueView și sper să fie preluată de cât mai mulți hotelieri.
Iată mesajul integral al echipei de la Phoenicia Blueview.
“Dragi Phoenicieni,
In urma celor 3872 de chestionare de satisfactie facute si centralizate in ultimele 14 zile, ni s-a confirmat ca exista o serie de aspecte pe care trebuie sa le imbunatatim pentru a va putea oferi cele mai bune servicii.
Am fost mereu transparenti si nu am aspirat la perfectiune astfel ca evidentiem mai jos problemele sesizate de oaspetii cazati si intervievati, dar si propunerea noastra de solutionare pe care o vom definitiva impreuna cu dumneavoastra, voi fiind beneficiarii serviciilor pe care le oferim.
- PARCAREA – Este in curs de remediere – vom incerca sa oferim loc de parcare pentru fiecare camera in parte.
- TANTARI / INSECTE – Plasele de tantari vor fi montate pentru toate camerele in sezonul estival 2024.
- CURATENIA – Nu va asteptati la o schimbare majora avand in vedere criza de personal de pe litoral si prezenta personalului strain.
Acestea fiind spuse, ECHIPA PHOENICIA VA MULTUMESTE ca ne alegeti in fiecare an! Ca intotdeauna, incercam sa oferim cele mai bune servicii si cele mai frumoase amintiri de vacanta, iar relatia stransa care ne leaga ne obliga sa aratam si punctele slabe pe care le avem.”
Urmărește Funky Travel