Reprezentanții Organizației de Management al Destinației (OMD) Turistice Municipiul Tulcea au prezentat noul brand turistic al orașului și identitatea vizuală asociată acestuia – “Tu și Tulcea”.
La stabilirea noii identități turistice, reprezentanții OMD susțin că au fost implicați reprezentanții mediului privat din HoReCa, dar și localnicii. Ce a ieșit puteți vedea în mai multe simulări transmise chiar de OMD Tulcea.
Primul eveniment în cadrul căreia va fi promovat noul brand turistic al municipului este festivalul “Scrumbii de Florii”, eveniment ce se desfășoară în perioada 26 – 28 aprilie în Satul Pescăresc. „Lucrăm la realizarea hărții și a broșurii turistice a orașului, la aplicația de mobil și la crearea unui spot oficial de promovare, eforturi care să continue drumul pe care am intrat astăzi odată cu lansarea brandului turistic”, anunță managerul OMD Municipiul Tulcea, Alexandru Filip.
Tulcean la origine, în prezent specialist în comunicare, Mugur Pătrașcu este cel care a realizat noul brand turistic al municipiului Tulcea. “Noul brandul turistic al orașului spune tuturor că Tulcea iese din amorțeală, că Tulcea vrea să facă lucrurile altfel, că s-a trezit. «Tu și Tulcea» plasează turistul într-o relație de familiaritate cu orașul. Orice vizită aici transferă turistului din esențele locale, îl face să se regăsească în valorile locale, îi oferă de fapt experiența de locuitor, ceea ce, în termeni de turism, reprezinta experiența supremă”, susține creatorul noul brand.
Urmărește Funky Travel
Pingback: Tarom oferă reducere de 20% la toate zborurile din perioada 15 mai - 30 iunie - Cronica de Turism