Participarea destinației Mamaia Constanța la târgul de turism TTG Travel Experience de la Rimini din Italia a reprezentat o oportunitate excelentă de networking și de stabilire a legăturilor comerciale, iar feedback-ul primit arată că există un potențial semnificativ pentru creșterea numărului de turiști italieni în viitor.
Mamaia Constanța a demonstrat că este un jucător activ pe piața turistică internațională, având un impact pozitiv asupra economiei locale.În ultima zi a evenimentului italienii și-au exprimat intenția de a veni în vacanță pe litoralul românesc, fiind atrași de plajele cu nisip fin, activitățile de agreement, restaurantele cu o ofertă diversificată și evenimentele culturale remarcabile.
“Dacă ne referim la pachetele pentru familiile cu copii, stațiunea Mamaia îi întâmpină pe italieni atât cu hoteluri de 3 stele, cât și cu hoteluri de 4 și 5 stele. Am constatat că sunt foarte căutate și circuitele, ceea ce înseamnă că vom concepe o ofertă diversificată de cel puțin 3 pachete diferite, cu minim 5 nopți de cazare”, a declarat Sebastian Puznava – Vicepreședinte Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța.
Totodată, discuțiile cu tour-operatorii italieni, dar și cu mass-media din Italia au contribuit la promovarea pozitivă a destinației, subliniind nu doar frumusețea naturală a litoralului românesc, ci și ospitalitatea românească.
Standul României din Italia a fost reprezentat în acest an de 17 firme din sectorul turistic românesc.
Italia se află în topul primelor țări care aduc turiști străini în România, vizitatorii fiind tot mai atrași de cultura românească, de city break-uri, natură, dar și de turismul de tip wellness, cel activ și de aventură.
Participarea OMD Mamaia Constanța la târgurile internaționale de turism face parte din activitățile OMD-ului pentru promovarea destinației.