• Camere Live link="camereLive"
  • Fady Zaidan, strategul petrecerilor Loft: „Mamaia trebuie să se reinventeze”

    0 Shares

    Când spui Loft, spui poate cel mai cunoscut brand de lifestyle din România. Însă în spatele numelui nu se află doar show-uri de lumini și petreceri spectaculoase, ci o strategie de marketing construită pe viziune, coerență și adaptare constantă.

    În cel mai nou episod al Funky & Spicy Podcast, am stat de vorbă cu Fady Zaidan, omul care de peste mulți ani are în mână direcția de comunicare și imagine a ceea ce înseamnă Loft — în Mamaia, în București, și oriunde se construiește o experiență sub semnătura acestui brand.

    Mamaia între declin și oportunitate

    Discuția pornește natural de la întrebarea care bântuie orice om de turism sau antreprenor de sezon: încotro se îndreaptă Mamaia?


    Pentru Fady, răspunsul e clar: stațiunea încă are potențial, dar se află la o răscruce. „Mamaia are nevoie de o repoziționare reală. Nu mai poți miza doar pe trecut sau pe notorietate. Trebuie să spui o poveste relevantă pentru publicul de azi”, spune el.

    Una dintre cele mai interesante idei din podcast este modul în care cluburile din Mamaia aleg să colaboreze — deși, la nivel comercial, sunt rivale. „E o chestiune de responsabilitate colectivă. Dacă unul cade, pierdem toți. Dacă unul strălucește, ridică nivelul pentru toată stațiunea. E o formă matură de gândire care nu era prezentă acum 10 ani.”

    Această filosofie de cooperare este, de altfel, parte din strategia generală Loft: nu vinde doar un produs, ci un ecosistem — în care fiecare actor are un rol și un interes comun.

    Fady vorbește fără clișee despre ce înseamnă să construiești un brand care să reziste în timp. Nu e vorba doar de a aduce un DJ cunoscut sau de a investi în decor. „Înțelegerea profundă a publicului, empatia și capacitatea de a crea emoții sunt esențiale. Brandingul de succes nu vinde o locație, ci o stare.”

    Acest episod al podcastului Funky & Spicy e mai mult decât o conversație despre cluburi. E o radiografie lucidă a turismului de litoral și o pledoarie pentru viziune pe termen lung. Este despre branding, responsabilitate colectivă și curajul de a recunoaște că schimbarea e inevitabilă.

    Recomandat nu doar celor care iubesc Mamaia, ci și celor care au uitat de ea.

    Urmărește Funky Travel

    Blog - www.funkytravel.ro
    Facebook - www.facebook.com/funkytravelro
    Instagram - www.instagram.com/adi.gorpin
    Adrian Gorpin

    Lucrez de mai bine de 20 de ani în media. Am început la TV Neptun, iar 18 ani am lucrat la Pro Tv. În fiecare an, încerc să văd ce lucruri bune s-au făcut pe litoral, ce trebuie îndreptat şi dacă există modele pe care le putem urma. Funkytravel.ro este o „coală” digitală în care vei descoperi analize despre turism, interviuri cu oameni care lucrează în acestă industrie, ponturi de cazare, dar şi câteva dintre aventurile pe care le-am trăit