A pornit de la o idee! Cum ar fi dacă am provoca mai multe persoane să participe la un concurs de făcut baie în mare, în mijlocul iernii?
Trăznaia, așa cum ar spune mulți, a venit de la Ștefan, obișnuit cu băile într-o ladă frigorifică plină de gheață. Că nu este trăznaie și că sportivi renumiți din întreaga lume folosesc aceste băi reci pentru a se recupera, este o altă poveste. Dar cum în mentalul colectiv, marea este asociată doar cu sezonul estival, inițial, organizatorii s-au temut că vor fi doar ei prezenți la această experiență. Au pus la bătaie premiii constând în abonamente la spa și șezlonguri gratis, în speranța că vor fi cel puțin cinci participanți.
Surpriză! Organizatorii s-au rugat de unii participanți să iasă din marea sloi
Și vine prima etapă a concursului! Nu doar că numărul participanților s-a apropiat de 20, ci unii dintre ei au încercat să depășească chiar și timpul maxim impus, de 30 de minute. Iar când am scris participanți, să nu credeți că au fost doar bărbați!
În cele trei weekenduri în care a fost organizat #polarbearchallenge, unii s-au mai pierdut pe drum, dar, astăzi, la ultima etapă, tot au fost zece. Printre ei, bineînțeles și o doamnă! Condițiile de astăzi : apa mării 7 grade, temperatura aerului 3 grade ( temperatura resimțită 0 grade), vânt din nord, special pentru iubitorii de kite.
Când asistența de pe mal, printre care și noi, bătea cuie pe nisip de frig și se temea că le vor cădea urechile de frig, cei zece au luat valurile-n piept!
Unii au rezistat mai puțin de 30 de minute, dar trei dintre ei au dovedit că merită premiile puse la bătaie. 180 de minute în apa mării a acumulat fiecare dintre ei, în cele trei etape ale #polarbearchallenge.
Premiile au fost asigurate de ZooM Beach și IAKI Spa Mamaia. Locul de desfășurare a fost Wego Kite Spot.
Dacă vrei să ți se facă frig instant, apasă butonul PLAY
Și cum nivelul adrenalinei a crescut chiar și în cazul celor care au intrat doar la categoria privitori, vă las mai jos reacția Costinei, aflată la prima baie-n mare în aceste condiții.
Astfel de evenimente nu doar că readuc litoralul în atenția turiștilor, dar filmele, pozele, live-urile făcute pe rețelele de socializare vor circula în toată lumea.
Iată un alt mod de a promova destinația Mamaia-Constanța!