Privesc răsăritul, mă uit la prognoza meteo afișată pe display-ul telefonului și îmi dau seama că finalul lui august și începutul lui septembrie sunt perfecte pentru o vacanță pe litoral. De mici, am tot auzit că “După Sf Mărie, te cam caci la pălărie”, zicală care anunța instalarea toamnei pe litoral și finalul sezonului turistic. În viața reală, de câțiva ani, vara se tot prelugește până la final de septembrie sau chiar jumătatea lui octombrie, marea devine o piscină cu apă caldă, iar tarifele hotelurilor, restaurantelor și beach barurilor coboară și cu 50%.
Cum ar fi dacă am anunța extrasezonul abia la final de septembrie?
După 15 august, cei mai mulți comunicatori despre litoral promovează intrarea în extrasezon. O asociere de termeni care te duce cu gândul că îți vei cumpăra o vacanță în “extra” perioadei prielnice de concediu. Cu alte cuvinte, este la noroc dacă vei avea sau nu vreme de plajă. Îți asumi riscul pe banii tăi…..că doar ai ales extrasezonul. Dacă s-ar schimba această paradigmă, iar comunicarea ar suna așa: Vacanța continuă, doar tarifele intră în extrasezon. Nu vreau să mă dau deștept, dar pare că altfel îl vei face pe posibilul client să aleagă litoralul pentru o nouă vacanță.
Și acum să vă dau eu detalii despre ceea ce veți găsi la mare inclusiv în luna septembrie:
- Tarife la cazare, restaurante, plaje cu până la 50% mai mici față de prima parte a lunii august
- Plaje amenajate, dar fără înghesuiala din sezon
- Restaurante și cherhanale deschise
- O mare caldă și un soare perfect pentru bronzat
- Uneori, nopți răcoroase, perfecte pentru un somn relaxant
Lista poate continua cu alte zeci de motive cu care ai putea să convingi turiștii români și străini să aleagă litoralul românesc.
Urmărește Funky Travel
Blog - www.funkytravel.ro Facebook - www.facebook.com/funkytravelro Instagram - www.instagram.com/adi.gorpin