• Camere Live link="camereLive"
  • Primii pași concreți în promovarea destinației Mamaia – Constanța

    Stațiunea Mamaia
    0 Shares

    Prezența destinației Constanța-Mamaia la ITB Berlin, unul dintre cele mai importante evenimente europene la care participă mai toți factorii decizionali din industria turismului, cred că este primul pas concret în atragerea străinilor pe care îi dorim la malul mării.

    Mamaia este prezentă la Bursa Internațională de Turism din Berlin – ediția 2024, unul dintre cele mai importante evenimente europene din acest sector. Alți 38 de expozanți din România încearcă să convingă...

    Continuă să citești

    Au fost trei zile în care reprezentanții OMD Constanța-Mamaia, dar și specialiștii agențiilor de turism au stat la masă cu parteneri europeni care pot repune litoralul românesc pe harta turistică europeană și mondială. 

     

    Infotrip destinat partenerilor media și tour-operatorilor care doresc să includă stațiunea Mamaia în pachetele turistice

    Așa cum spuneam în primul articol, una dintre țintele autorităților de la malul mării este Germania, vechi partener al litoralului românesc. Germania se află printre țările emițătoare de turiști străini în România. Potrivit datelor Institutului Național de Statistică, turiștii germani au reprezentat 10.40% din totalul turiștilor străini care ne-au vizitat țara în 2023. “Turiștii germani sunt dornici de experiențe diverse în România, iar litoralul românesc îi așteaptă cu fel și fel de evenimente pe perioada verii. OMD Mamaia Constanța va organiza anul acesta în luna iulie un info trip destinat partenerilor media și tour operatorilor care doresc să includă stațiunea Mamaia în pachete turistice. Vom scoate în evidență atracțiile culturale, dar și excursiile din afara stațiunii Mamaia și a orașului Constanța, pentru că nemții sunt pasionați de drumeții și ieșiri în natură. Fiecare țară are un anumit specific în materie de dorințe ale turiștilor, iar OMD Mamaia Constanța va face tot posibilul să promoveze și să includă în pachete turistice tot ceea ce destinația noastră are de oferit”, a declarat George Măndilă, Președintele Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța.

    George Măndilă, Președintele Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța
    George Măndilă, Președintele Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța

    Pentru cei care nu știu ce este un infotrip, iată câteva detalii. Este o metodă obișnuită prin care reprezentanții unei destinații le demonstrează agenților de turism din anumite țări că merită să le vândă clienților pachete spre această destinație. Germania este țara care furnizează sute de mii de turiști prin intermediul marilor agenții. Așa ajung nemții în Bulgaria, Spania, Portugalia și Turcia.

    Echipe de media care să viziteze destinația Mamaia-Constanța

    Rolul mass media în promovarea unei destinații cred că nu mai trebuie explicat. Toate destinațiile importante din lume invită presă din țările pe care le țintesc.  Vara aceasta vom avea în stațiunea Mamaia câțiva tour- operatori europeni și parteneri media din Polonia, Italia și Marea Britanie care vor vizita destinația noastră pentru ca ulterior să ne includă atât în campanii de promovare, cât și în cataloage de prezentare turistice. Suntem încântați de cum am fost primiți la Berlin și vrem ca în sezonul 2025 să se vadă tot efortul depus prin participarea la aceste evenimente internaționale de profil, menite să pună destinația Mamaia Constanța pe harta lumii”, a declarat George Măndilă, Președintele Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța.

    În ultima zi a ITB Berlin reprezentanții OMD Mamaia Constanța au participat la evenimentul Donausalon, aflat la a IX-a ediție, care a avut ca scop prezentarea țărilor din SUERD și scoaterea în evidență a strategiei UE din regiunea Dunării către mediul diplomatic și autoritățile din Germania. Croația, Ungaria, România, Serbia, Bosnia și Republica Moldova sunt câteva dintre țările care au prezentat degustări de produse tradiționale și băuturi specifice fiecărei țări.
    La Strategia UE pentru Regiunea Dunării participă paisprezece state: nouă state membre UE (Austria, România, Bulgaria, Cehia, Croaţia, Germania – ca stat federal prin landurile Baden-Württemberg şi Bavaria – Slovacia, Slovenia, Ungaria) şi cinci state ne-membre UE (Bosnia-Herţegovina, Muntenegru, Serbia, Republica Moldova şi Ucraina).
           Înființată în primăvara anului trecut, OMD Mamaia Constanța își propune să deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepția românilor asupra experienței de vacanță pe care destinația Mamaia Constanța o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.

    Urmărește Funky Travel

    Blog - www.funkytravel.ro
    Facebook - www.facebook.com/funkytravelro
    Instagram - www.instagram.com/adi.gorpin
    Avatar
    Adrian Gorpin

    Lucrez de mai bine de 20 de ani în media. Am început la TV Neptun, iar 18 ani am lucrat la Pro Tv. În fiecare an, încerc să văd ce lucruri bune s-au făcut pe litoral, ce trebuie îndreptat şi dacă există modele pe care le putem urma. Funkytravel.ro este o „coală” digitală în care vei descoperi analize despre turism, interviuri cu oameni care lucrează în acestă industrie, ponturi de cazare, dar şi câteva dintre aventurile pe care le-am trăit