• Camere Live link="camereLive"
  • “Nu vă mai spălați pe picioare de nisip în chiuveta restaurantului, ospătarii nu sunt slugile dumneavoastră”

    0 Shares

    Acesta este mesajul disperat al unei localnice care nu mai poate suporta comportamentul unor turiști veniți pe litoralul românesc. Am ales să-l reproduc integral pentru că tot ceea ce spune doamna este adevărat.

    “Vreau să mănânc liniștită sau să beau ceva pe o terasă fără să am în fața mea o pereche de chiloți băgați în fund”

    „DRAGĂ TURISTULE , care te afli pe litoralul românesc, an de an! TE-AȘ RUGA să nu te mai lamentezi de plaja care e murdară pentru ca tot tu o murdărești! Că miroase a urină pe la toate colțurile? TE ASIGUR că eu nu plec de acasă să îmi fac nevoile pe unde apuc, special ca să-ți creez ție un disconfort!”

    „Dragă turistule , TE ROG să-ți porți costumul de baie doar pe plajă, în momentul în care ieși de pe perimetrul plajei ești efectiv în chiloți și respectiv sutien și ești de-a dreptul ridicol! Nu mai mergeți pe premiza „da, dar suntem la mare, merge, cui îi pasă? „… Nouă ne pasă ! Vreau să mănânc liniștită sau să beau ceva pe o terasă fără să am în fața mea o pereche de chiloți băgați în fund ( unde voluntar sau involuntar văd tot cu ce te-a înzestrat mama natură – mai mult sau mai puțin , acum după caz), sau o burta plină de transpirație care se freacă de spatele meu încercând să ajungă la o masă alăturată!”

    „Încercați să aveți în același timp și un comportament decent, nu va mai spălați pe picioare de nisip în chiuveta restaurantului, ospătarii nu sunt slugile dumneavoastră!! Educația nu e dată de banii dumneavoastră sau de poziția socială!!!( faza cu – tu știi cine sunt eu?… deja imi produce o mega urticarie cerebrală)”

    „Și mai sunt multe de spus pe tema asta ! Să auzim numai de bine!”

    “Aceștia sunt turiștii de la care primim reclamații ? Cum ar trebui să reacționăm noi?”

    Întrebarea vine de la managerul unui hotel de trei stele din stațiunea Mamaia exasperat de cum găsește camerele la plecarea turiștilor. Pe pagina de socializare a hotelului au fost postate și fotografii probă cu dezastrul lăsat în urmă de clienți. Poate veți spune că turiștii vor achita pentru stricăciuni, dar întrebarea mea este alta: de ce să ai un asemenea comportament ? 

    Vezi mai multe fotografii cu un simplu click pe imaginea de mai jos

    Avatar
    Adrian Gorpin

    Lucrez de mai bine de 20 de ani în media. Am început la TV Neptun, iar 18 ani am lucrat la Pro Tv. În fiecare an, încerc să văd ce lucruri bune s-au făcut pe litoral, ce trebuie îndreptat şi dacă există modele pe care le putem urma. Funkytravel.ro este o „coală” digitală în care vei descoperi analize despre turism, interviuri cu oameni care lucrează în acestă industrie, ponturi de cazare, dar şi câteva dintre aventurile pe care le-am trăit