• Camere Live link="camereLive"
  • România are o prezență onorantă la târgul de turism de la Londra

    WTM Londra
    0 Shares

    Am scris de multe ori despre eșecurile României la târgurile internaționale de turism. În unele cazuri, conducătorii destinelor din turism nu au reușit să ajungă cu standul țării noastre (Nimic suprinzător! România lipsește de la târgul de turism de la Paris), iar la cele la care s-au prezentat au declanșat hohote de râs și virale în social media (Mai mare rușinea! O perdea cu câteva  poze scoase la imprimantă!  Așa a arătat standul Consulatului Român la Travel Show New York).

    Iată că a venit momentul (în sfârșit) să scriu și despre o prezentă onorantă. România este la WTM Londra și chiar își prezintă toate regiunile care ar putea fi umplute cu turiști străini.

    30 de milioane de euro pentru a atrage 10 milioane de turiști străini pe an

    ANAT și 40 de agenții  de turism din România, dintre care 25 specializate în incoming, reprezintă țara noastră la cel mai mare târg de turism din lume dedicat profesioniștilor, depășind cu mult nivelul din anul 2022. Ce este WTM Londra și de ce este obligatoriu ca o destinație să fie prezentă?  Simplu: World Travel Market Londra este locul de întâlnire pentru comerțul mondial în călătorii și turism.

    Mă bucur că destinația Constanța și Mamaia este la Londra și sper ca la anul numărul turiștilor străini să fie sute de mii și nu de zeci de mii ca în primele 8 luni ale lui 2023 (INS – 34442 de turiști străini).

    WTM Londra
    WTM Londra

    În cele 3 zile ale WTM Londra au loc 72 de sesiuni de conferințe și prezentări despre cele mai actuale teme ale turismului mondial. ”România a reușit în sfârșit să rezolve o limitare de neînțeles care ne-a blocat ani de zile accesul în nume propriu la manifestările internaționale. Cine nu e la Londra, ca profesionist al turismului de incoming, nu există! Nicio țară mică sau mare nu lipsește de aici. Bugetele sunt absolut șocante. România are nevoie de minim 30 de milioane de euro anual ca să conteze în ‘războiul’ brandurilor și să își îndeplinească misiunea de a aduce în viitor 10 milioane de turiști străini”, declară Adrian Voican, vicepreședinte ANAT.

    Participarea țării noastre la World Travel Market Londra subliniază importanța promovării turismului românesc la nivel global. Cu o listă impresionantă de expozanți și o competiție enormă, să ne reamintim cât de mică este România în contextul turismului mondial și câtă forță de muncă și câți bani sunt implicați în industria care aduce 10% din Produsul Intern Brut global, cu cei 1,2 miliarde de oameni care călătoresc internațional în lume.

     

    Urmărește Funky Travel

    Blog - www.funkytravel.ro
    Facebook - www.facebook.com/funkytravelro
    Instagram - www.instagram.com/adi.gorpin
    Avatar
    Adrian Gorpin

    Lucrez de mai bine de 20 de ani în media. Am început la TV Neptun, iar 18 ani am lucrat la Pro Tv. În fiecare an, încerc să văd ce lucruri bune s-au făcut pe litoral, ce trebuie îndreptat şi dacă există modele pe care le putem urma. Funkytravel.ro este o „coală” digitală în care vei descoperi analize despre turism, interviuri cu oameni care lucrează în acestă industrie, ponturi de cazare, dar şi câteva dintre aventurile pe care le-am trăit