Ba chiar investesc! Mii de euro în echipamente, drumuri spre litoral, cazare, mâncare și distracție. Sunt acei “nebuni” care sâmbătă și duminică au atras sute de oameni pe plajă. Au adus la malul mării toți corespondenții televiziunilor centrale. Au devenit personaje în sute sau chiar mii de fotografii făcute de cei care îi admirau de pe mal. Imagini foto care, bineînțeles, au ajuns pe rețelele de socializare. La fel și știrile făcute de corespondenți care vor ajunge astăzi la principale jurnale de știri și apoi pe site-urile televiziunilor.
Poate veți spune că sunt subiectiv pentru că sunt practicant de kite și poate chiar aveți dreptate. Dar nu ar fi fost frumos ca pe kite-urile sportivilor să scrie Constanța? Sau poate echipamentele sportivilor să poarte însemnele orașului ? Da, înseamnă un cost pentru municipalitate sau pentru organizațiile din turism, dar cred că “return”-ul ( adică rezultatele obținute) din publicitate este mult mai important decât o mică investiție făcută în acești “nebuni”.
www.funkytravel.ro este citit cu siguranță de factori de decizie din administrația locală, de managerul celui mai mare club sportiv de pe litoral ( Da, Andrei, de tine vorbesc), dar și de oameni care vor forma Organizația de Management a Destinației Constanța – Mamaia. Puneți acest articol în discuție când veți face bugetele și vedeți ce beneficii veți avea.
Știu că există și ideea că “nebunii” oricum vor investi și oricum vor căuta zilele cu vânt de pe litoral. Este adevărat, dar poate de aceea și Constanța se numește mai nou “satul cu ieșire la Marea Neagră.”